Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 24-Feb-2009 01:49 Email | Share | Bookmark
February Lily

 
 
 
 
Salam semua.....hari ni punya updated baju ialah baju lama aku yang paling aku sayang....baju ni sebenaqnya maknya tukang jait silap potong. Leher depan belakang punya la luas....seksi giler...Dah lama terperap kat dalam lemari sampai la bebaru ni p beli singlet nak pakai...bila pakai tu rasa kosonglah pulak....belek2 buku yang aku beli kat Kak Noramanik buku Rosita Jaafar...dapatlah idea bunga lily ni....malam tu jgk aku dok belek lily tuh sampai dapat sekuntum....nasib baik x koyak kain..sbb selagi x dapat yang mcm kat gambar tu..aku akan buka dan jait semua sampailah aku puas hati...so inilah hasilnya. Aku jait kat leher jer...tangan x jait dah sbb kat tangan dah cantik dgn patern kaf. So...happy viewing dan tungguuuuu


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net