Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 25-Feb-2009 08:24 Email | Share | Bookmark
Ini bunga SPAG Ladybeads

 
Bunga ni betol2 buat aku stress. Mula dgn perasan pandai aku jait kat baju sendiri. Tp x jadi...aku bukak...aku jait..aku bukak...aku jait...last2 aku tergunting isi kain masa aku nak bukak.... . En. suami kata awat x try atas kain perca dulu....betol jugak! tapi mana ada kain perca kat rumah nih!...klu ada semua aku humban kat bawah katil. Selongkar punya selongkar...aku jumpa kain gam. Geram punya pasal...atas kain gam pun aku wat kerja. Inilah hasilnya. Satgi nak singgah rumah mertua nak mintak kain perca....nak buat jugak malam ni....Tungguuuuu

Quote:
Diana - Cilok jgn x cilok. Kami pun cilok gak tuh....Thanx for visiting

Quote:
Jemme - Kami x pi lagi class jahitan....kami teringin sangat nak p...tapi jauh la...la pun kami jait ikut buku Rosita Jaafar. Hat len kami bedal jer. Cantik la bunga hampa tuh....Semalam kami dah cuba buat..ikut panduan Noraini Ladybeads yg kami beli...nanti kami tunjuk.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net