Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 6-Apr-2009 07:26 Email | Share | Bookmark
Tulang Ikan

 
 
 
Ini jugak baju sendiri...patern tulang ikan ni aku jahit dgn mengopy dari baju yg aku suruh sepupu belah suami aku jahitkan. Dulu aku dok dengar org dok cakap manik..manik..tapi x tau macam mana cara nak menjahitnya. Bila terjumpa dia kat satu majlis kawen..esoknya aku courier baju kat dia. Kat 2 belah tangan (tulang ikan), leher (beriring) dan highlight pada 4 kuntum bunga ros (RM 60.00). 5 tahun dulu kalau RM 60 kira mahal giler tapi dah minat punya pasal..bila suami tanya aku cakap RM 30 jer. Slalu cam tu ler...Klu beli yg mahal2..bila dia tanya slalu aku diskaun 50% . Sambung balik..lps dapat jer baju tu...ooooo mcm ni nak menjahitnya...so, inilah antara baju terawal yg aku penah jait selain dari baju-baju lain yg x sempat aku snapkan gambarnya...ini x berapa kemas sangat coz aku rasa baju ke 3 yg aku jahitkan...beli manik pun x pandai...asik luntur jer..seb bek baju sendiri...ada 1 yang aku suka...nanti-nanti aku snapkan...walaupun dah 4 tahun usia baju tu aku pakai x sampai 10 kali..sayang...



Quote:
Kak Izan - Dah jengah pepagi buta tadi lagi...abis la hari nih...satu apa x jadi..dok bukak fp jer hari nih..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net