Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 9-Apr-2009 03:06 Email | Share | Bookmark
Suraya's Pua

 
 
Busana ini jugak milik cikgu Suraya..pun nak patern yg simple jugak. Dia nak kat tangan jer coz pakai tudung...lebih mudah kerjaku...Patern ni aku ambik dari Eja manik...ekcelli dah lama siap cuma tunggu approval Eja nak publish kat sini...Kena mintak jugak approval tuan tanah coz patern ni aku cilok kat fp dia...Since eja kata ok jer..maka disinilah patern ni bersemadi...sangat suka dgn patern ni...lps ni aku nak baut kat baju sendiri pulak sbb senang dan cepat...pandai main kaler jer (ikut kata cfu eja..)anyway eja..terima kaseh banyak yer..... dan terima kasih atas nasihat dan tunjuk ajar eja dan jemme a.k.a Anggerik Rimba atas tag ini....1 hari jugak dok perosah benda nih...layan dulu lah yer....


Quote:
Eja - Thanks eja...tulah dah bayangkan dah dalam kepala otak ni nak senget kemana pulak lepas ni..

Dayang - Akak pun dah buat untuk baju sendiri bebaru ni..bahagian leher jer belum siap...2x buat dah tau tips apa yg digunakan untuk kemaskan jahitan..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net