Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 9-Apr-2009 03:36 Email | Share | Bookmark
The Red Indayan Kelissa

 
 
 
Sbelah jer..sbelah lg blum siap
Kurung pesak ini milik aku sendiri...baju ni aku potong dan jahit sendiri. Sementara semangat menjahit masih ada...bln Mac lalu aku ambik kursus pendek di Kolej Komuniti Bandar Darulaman, Jitra...Mulanya nak belajar jahit baju kurung jer...tapi pihak kolej bagi dgn pakej jahit manik sekali....Jahit manik tu depa ajar yang basic jer...pastu aku pulak yg jadi cikgu ajar depa... buat sisik ikan.. coz baju ni aku bawak tunjuk kat cikgu mintak dia tengok mana yang x betul..tapi alhamdullillah...semuanya ok..siap buat contoh lagi kat student lain...sebagai membalas jasa cikgu yg ajar aku buat 2 jenis patern kain (susun getah & susun getah + zip) aku pun ajar balik cikgu dan anak-anak murid cikgu buat sisik ikan nih....dan ribuan terima kasih x terhingga buat Kak Mus Kilauan Mustika atas kebenaran beliau untuk aku cilok patern nih....terima kasih jugak buat teman siber yg amat istimewa..Pn. Jem kita..terima kasih...terima kasih..terima kasih....



Quote:
Aku rasa mcm nak + pearl kecik-kecik kat tepi leher (bhgn dalam) tu....tapi takut nampak serabut...kalau letak pearl rasa ok tak kawan-kawan ? .

Quote:
Jemme - Thanks...ptg ni jugak kami p beli pearls pulak. Rasa baju ni mcm x sudah..nanti siap kita snapkan lain pulak yer. Anyway thanks for the tips...

Dana - Alhamdullillah..dia dah makin sembuh...10q dik..

Jemme - Dah tambah dah...malah dah siap dahpun baju tuh...semalam nak snap..bateri abih pulak..by saturday nanti kami update

Kak Eeda - Selamat berkenalan jugak. Nanti dah update yan habaq...

Sue - Selamat berkenalan...okay keep in touch

Jemme - Boleh saja..nanti sampai kedah habaq na...

Kak Beauty - 10Q kak...belum siap lagi tu.....



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net