Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 1-Jun-2009 09:48 Email | Share | Bookmark
Manjalara Ulik Sri Shara

 
 
Baju ni baju anak Penolong Kanan sekolah kakak saya..katanya nak pakai untuk konvo...since hari guru hari tuh dia nampak kakak saya pakai baju yang siap bermanik....dia mintak saya jahitkan sekali baju untuk anak perempuan dia...walau hari telah terlalu suntuk..dan saya sebenarnya dah tolak permintaan dia...saya terpaksa jahitkan jugak sbb kakak dah bawak balik pun baju tuh...So, mahu x mahu...kena jahitkan jugak baju nih dalam masa satu hari...Layan dulu piccas nih...kita jumpa lagiiiii

Quote:
Internet kat meja dah x der...semua staff x dapat access tenet nih...kecuali head dept & gm...so, sesapa nak pakai kena p kat kaunter depan...yg x seronoknyer...saya sorang jer asik ulang alik kat meja nih...bila la encik kat rumah tu nak pasang tenet kat rumah....asik sibuk memanjang





Quote:
Jemme - Last minute Jem...nak buat patern lain nak kena design-design..ini ler ler yg termampu..

Nida - Dah jengah dah tadi....cantik u punya collection

Kak Wansya - Meriah ker kak? Ada lagi dalam simpanan..x sempat nak upload..yan pun sibuk ultramen dgn anak-anak...

Diana - Kau memang rajin Dee...hanya yang sabar jer leh jadi cikgu...akak klu ajar anakkkk..setaman dengar akak mengaum....tu baru anak...anak org akak x mampu ler...silap hari bln masuk sorat khabo...

Jemme - Thanks Jem..nanti-nanti kita wat slide tuh..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net