Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 15-Jun-2009 02:07 Email | Share | Bookmark
Busana Pengantin For Shuhada

 
BIRU (sebelum)
 
 
 
 
 
Busana pengantin ini milik Shuhada.....saya hanya diberi masa kurang dari 1 minggu untuk menyiapkan baju ini...Pertama kali mencuba untuk memperindahkan baju pengantin buat hati tak keruan....tidur x nyenyak mandi pun x basah...mengalahkan bakal pengantin....Sebenarnya Shuhada ini dulu pernah tinggal setaman dgn saya....Ialah kalau masing-masing asyik berkurung mana nak kenal jiran...ye tak? Buat Shuhada..Selamat Pengantin Baru..Semoga Berbahagia Ke Akhir Hayat...Banyak sangat jemputan hari tu...Ikutkan hati teringin sangat nak tengok Shu pakai baju tuh....Cantik sangat pakej Romzi tuh... Pepun..kawan-kawan semua..mai kita layan dulu piccas ni..ada lagi yang akan menyusul selepas ini..tungguuuuuu














Quote:
Buat Oja dan Jidan yang sering tertanya-tanya...Nah! Bhauj dan letak...layan yer..


Quote:
Kak Norli - Thanx kak....

Chik - Mai la kita bling-blingkan baju raya nanti

Diana - Tu la kan..kena +kan diri dan niat nak tolong org sama..InsyaAllah dipermudahkan kerja kita

Mya - Saya dah masuk tadi...design awak pun lawo-lawo...keep it up....

Azie - Pun saya masuk tengok koleksi terbaru awak tadi....cantik yer combination pearl & kristal...blh saya cuba pulak lps ni

Oja & Jidan - X lena tiduq dok teringat kat baju tuh...lps hantaq kat tuan dia rasa mcm telepas hukum gantung...kem salam ammi hampa....Lps ni mai kita bling-blingkan baju Baji hampa pulak....tebeliak puphi hampa...

Jemme - Rasa bersemangat jer bila tengok baju dah siap....cam nak beli ken cam ni untuk kenduri sepupu belah hasben lps raya nih....tapi takut over pulak....tapi bila tgk kenduri belah hasben ada jgk org depa pakai baju bling-bling....

Oja - Bhauj dah banyak tempahan....nak buat bagi kain awal-awal...senang nak set masa

Diana - Nanti Kak Yan reply kat sana yer


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net