Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 18-Jun-2009 04:20 Email | Share | Bookmark
Japanese Roses For Jane

 
 
 
 
 
Baju oren ini milik Cikgu Jane lagi....sama warna dgn baju sebelum ini yang dia hantar pada saya....Sangat teruja dengan warna kain saya terima jugak tempahan ini walau dia hanya bagi saya 3 hari untuk siapkan rekaan ini....Dalam pada hero kecil saya demam sampai 5 hari tak kebah-kebah...entah virus apa yang degil sangat nak hilang walau dah makan antibiotik...siap jugak baju ini....Terima kasih yer cikgu...sudi hantar baju kali ke 2

Quote:
Dan ini adalah komen beliau setelah menerima baju beliau yang saya kirimkan melalui kakak sulung saya ..........Tq. Terlalu cantik untuk describe dgn kata2. Nanti i hantar lagi....












Quote:
Jem - Nak tunggu kulit kita cerah dok pakai kaler tu jer ler....kami pakai jer warna apa pun...janji tudung warna cerah...dia cover balik kaler baju yang kita pakai.....hitam-hitam si tampok manggis....sungguhpun hitam ku pandang manis....lagi satu...Hitam itu menawan..Perillis(betul ker aku eja nih..)...ingat sangat iklan nih..klu adik beradik usik kami dgn hitam...itu jer ayat yang slalu kami guna sbb dalam adik beradik kami paling gelap..sampai anak menakan pun panggil kami Mak Tam...

Ctmisha-Akak dah masuk tadi...nice collection...keep it up yer dik...akak pun bukan pro lagi..masih belajar dan akan terus belajar

Diana - Thanx..makan Dnhans yer...leh jugak kita cuba....tul tu Diana...warna kulit x menjaminkan kebahagian....asal hati bersih, keserian wajah akan terpancar....

Mai-Len kali balik kampung habaq la....leh jugak kita jumpa2....

Kak Izan - Yan tunggu rojer tau kak....tak sabaq sangat dah nih....

pu3 - Thanks

Intan - Dah lawat tadi....cantik u punya collection....

Kak Eeda - Yan suka jugak baju yg kaler oren tuh...rasa cam nak makan jer

Dana - thanks Dana....Tiru la Dana....akak x kesah pung

Glamstarz - Thanks

Kak Nora - Thanks


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net