Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 9-Aug-2009 02:00 Email | Share | Bookmark
The Grey Lily for Ustazah

 
 
Ada kisah di sebalik baju ini....saya terpaksa potong q baju org lain...saya siapkan baju ini dalam masa 1 hari....takut owner baju ni marah...siaplah jugak walau dalam stress...siap sebelah tangan..suami panggil ajak temankan beliau makan..since perut pun dah lapar saya tinggalkan semua perkakasan menjahit saya di atas lantai...tapi semua ahli keluarga sedia maklum..tempat tu memang tempat saya menjahit...

Sedang enak menjamu selera (Gulai Udang + nenas dan daging masak kicap)..saya terdengar jeritan Allah Huakhbar!!!..saya apa lagi..terus terpa ke depan...rupanya suami tersepak bekas manik saya... ..habis berterabur manik saya dari hall depan sampai ke pintu masuk...saya terdiam x terkata apa....nak marah pun ada...nak nangis pun ada...kesian kat suami terbongkok-bongkok mengutip manik pun ada...tapi lebih kesiankan suami tengok dia kutip manik....dalam hati geram pun ada...last2 terbit idea dalam hati lantas berkata..."tak yah kutip la manik tu bang....jenuh nak asingkan..bukannya sikit tu..banyak"...suami kata "x pa ka?" saya kata "x per asal abg ganti baru..amik contoh ni p beli serba 3 bungkus" ....suami berhenti kutip manik ni terus ke kedai gantikan saya manik2 baru... hehehe...elok dia sampai rumah 10 minit kemudian..saya dah sambung menjahit...puteri saya tolong kutipkan mana yang berterabur tuh....Lega...x payah keluarkan modal untuk baju yg seterusnya...

Itulah hukuman org yang selalu kelam kelibut kat rumah...tapi salah saya jugak, letak barang kat bawah.....kesian kat dia...tapi dia perasan saya senyum-senyam sambut manik dari dia....katanya "Ammi hampa ni nak untung selalu..abah yang rugi...."..hahaha

Layan dulu piccas nih yer..mlm ni sambung baju dari Jahitan Asli lagi....lepas ni turn baju raya saya pulak kotttt






Quote:
Rozza - Thanx...hmm untung jugak tumpah hari tuh...x pasal-pasal dapat modal RM20.00..buta2 jer....tapi td dia dah sedar dia di aniaya....dia tau yan ambil kesempatan di atas rasa bersalah dia tumpahkan manik.... ..x leh buat dah lain kali...

Kak Eeda - Klu anak2 kacau yan cucuk jer bontot jarum tu sekali kat diaorang...mcm kena letrik la bebudak tuh ..terkejut terlompat2...pastu x berani mai dekat dah ler... bukan cucuk betul-betul pun..tapi dah terkejut...tapi bapak anak2 takan nak wat cam tuh pulak....kan...hehehe...

Kak Noor - Kotak tu klu sampai kat opis memang berebut...siap tanda nama lagi..or klu nak cepat takut kena curi..tolong susunkan siap2 A4 tu dalam lemari...balut lawa-lawa.. siap letak reben lagi tapi hari tu ntah cam mana boleh termiss pulak kat lantai...tu lar kan..rezeki datang bergolek ....dia siap kata seb bek 2 kaler klu 4..5 kaler dah rm 50. Untung besaq mak hampa

Hasmabgee - Ladybeads and tekan Archieve...cuba yer..saya pun x ingat page berapa..tapi bila tekan Archieve mesti jumpa...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net