Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 11-Aug-2009 12:17 Email | Share | Bookmark
Jahitan Asli's Pua

 
 
Ini jugak salah satu baju dari kedai Jahitan Asli...seawal dapat baju nih hati tertanya-tanya patern apa la yg sesuai dgn tanah hitam bunga padat-padat. Seawalnya saya cuba buat bunga-bungaan..tapi semua bungaan senget2 sbb saya pakai tikam tanpa buat lakaran terlebuh dahulu...budak baru belajar la kan...

Tak jadi dgn patern bungaan saya bukak balik dan pilih patern pua ini..cuma kelainan kali ini saya buatkan pua ini tinggi rendah...alhamdullah..siap jugak semalam sambil tengok my peberet drama...House... very touching arr last episod kali ni..pasal apa pulak la depa pi buat House jadi gila...suka tengok watak Chase yg romantik n caring..cameron yg comel sangat dan yg paling sangat saya suka...keakraban dan kesabaran Wilson dgn karenah House...Setia dia pada kawan dia...sedih la..sedih sungguh2 bila tengok dia yg hantarkan House ke Hospital sampai saya nangis-nangis ...susah nak dapat kawan mcm tuh....hahaha..mereben lagi kali nih. meh kita layan dulu piccas nih...

Next...baju Ummi Diana dari Kelantan....Syoknya dapat peberet kaler (Pink)...Tunggu yer Ummi...






Quote:
Jemme - Bleh ja jem nak ajaq wat bunga tuh....

Kak Lina - cantik ni subjektif....mata kita x cantik..tapi mungkin mata org lain cantik yan dah cuba sedaya upaya untuk menceriakan lagi baju nih...itulah tanggungjawab kami para beaders

Nor - Insyaallah nanti kelapangan saya singgah...

Hasmabgee - Tulah tapi klu Ladybeads punya FP...sapa pun x leh lupa...saya banyak belajar dari FP beliau dan Otai-Otai yang lain...

Kak Eeda - Jenuh gak nak agak-agak..silap agak..senget la pulok ...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net