Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 19-Aug-2009 04:43 Email | Share | Bookmark
Qaseh Dyana

 
 
 
Kurung saiz SS ini sebenarnya milik seorang nenek cun dari Kelantan . Anaknya yg satu ofis dgn saya nak hadiahkan pakej jahitan manik pada ummi tersayang coz ummi dah banyak berabis untuk baju raya beliau anak beranak. Tugas saya hanya untuk mencantikkan dan memeriahkan lagi baju yang sememangnya dah sarat dgn labuci pada bahagian bawah.

Saya amik masa dekat 1 minggu jugak nak habiskan patern ini. Selalunya x selama ini tapi menjelang puasa ini suami asik merappp jer nak makan kat rumah . So, balik jer dari ofis dia terus hantar saya ke rumah dulu untuk masak dan dia keseorangan ambil anak-anak kat rumah mertua. Ye lar kan...klu saya sekali ambil anak kat sana paling kurang 7 kat rumah..sementara nak tunggu ikan, ayam lembut dah pukul 8..nak masak lagi...pukul berapa nak siap dan pukul berapa nak makan? dan yang paling penting pukul berapa saya boleh start menjahit....? Klu dulu balik kerja semua bahan mentah dah tersedia di atas meja..tugas saya hanya memasak coz dulu ada bibik...since bibik dah lari dulu hampir 1 thn x der pembantu...saya dah makin pandai adjust masa...

Dan yg paling penting saya ada suami yg sangat ringan tulang. X per lah klu dia nak berangin puting beliung sambil buat kerja pun..janji dia tolong...klu mood ok tp x tolong pun saya jugak yg teruk...Paling kurang dengar jer apa yg dia nak bebelkan...kekadang sampai bebal gak telinga nih...tapi saya tetap diam sambil tekun menjahit....jawab-jawab gak tapi dalam hati jer...

Kepada semua umat islam...Selamat Menjalani Ibadah Puasa...gambar nanti saya loadkan...ada sikit jer lagi...mlm ni sure siap.....tungguuuuu








Quote:
Dana - Tadaaa.....

Kak Wansya - Sila kak....

Kak Norli - Abaikan puting beliung tu..adatlah kak...janji bahagia

Rozza - Thanx

Nonabeads - TQ...supplier manik dan labuci makin bertambah sekarang...klu dulu susah nak dapat bahan jahitan nih..tapi sekarang alhamdulillah

Kak Lina - Insyaallah...cam lawak la pulok


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net