Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 30-Aug-2009 01:59 Email | Share | Bookmark
Taburan For A. Ruzita

 
Dgn Flash
 
Baju ini milik salah seorang buyer bagi projek Sofea (Rumah Teres 2 Tingkat) tempat saya bekerja....Katanya nak pakai untuk Majlis Berbuka Puasa...kemain yer cikgu ....Buntu dgn keadaan kain yang teramatlah nipisnya...saya hanya buatkan patern taburan untuk baju beliau...

Agaknya tahun nih memang fesyen kain nipis2 kot..sbb majoriti kain yg saya dapat semuanya macam tisu....Tak boleh nak kata apa coz kesemua baju-baju raya saya pun semuanya kain sifon.....kopak jugak bulan lepas nak selesaikan bayaran upah baju sebab kos mencecah rm 100 ke atas darab dgn 4 pasang. Itu tak termasuk kos beli kain lagi....Itu pun nasib baik dah beli kat Jackel baru Gulatis dibuka di Star Parade. Itu pun saya sembunyi2 beli kain...boleh la sumbunyi sebab kain sifon kan lembut. Sumbat jer dalam beg tangan. Price bahagi dua...klu rm 150 saja kata saja rm 75.00 klu seratus kata rm 50....bising la org lelaki nih...

So, layan dulu piccas nih...saya mc hari nih cos dah 1 minggu batuk sampai sakit perut...x berani amik ubat coz takut mengantuk..bila mengantuk sapa nak habiskan baki baju yg masih di tangan...Mlm semalam dah pi KMC (24 hr)..tapi masyaAllah dekat 20 org dok tunggu...x larat tunggu saya balik....hari ni baru nak jumpa pakar...tu pun sbb nak mintak ubat yg x ngantuk....Kepada semua pengunjung yg singgah di sini....SELAMAT HARI MERDEKA saya ucapkan....selamat bershopping sakan coz hari merdeka mesti sale giler-giler....esok saya pun nak shopping kasut raya, tudung dan lain2....InsyaAllah nak bawak mak sekali.....Till then...bye-bye







Quote:
Sheik - Thanx...sudi singgah sini..suka dgn design2 awak...

Kak Lina - Cam x tau sapa tok guru dia...jgn buat lece

Kak Noor - Salam for kak jugak...banyak tender tu banyak la yg masuk ...kak pegang jugak kain...yan langsung x pegang lagi baju sendiri...asik kena marah jer coz baju x siap.....

Fairuz - Klu terima semua tempahan rasanya kena ambil cuti tanpa gaji.....mana bos nak bagi..last-last cam nih lah...lobam mata den coz x cukup tido mlm2.... ...

Dana - Thanks dik

Su @ Angle - Batuk pesen apa ntah...mkn ubat x lega2....dah teropong sampai kerengkong tadak apa pun.... ...nak kena p tengok bomo la pulak kut merapu pulak bln2 posa nih


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net