Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 4-Sep-2009 21:35 Email | Share | Bookmark
HAWANIS

 
 
 
Baju dari Kak Ani Jahitan Asli.....seronok dapat kain nih...lari sekejap dari konsep sifon yg selalu saya dapat. Kak Ani bagi 2 helai....lagi satu sat lagi saya nak proses. Seawal dapat baju nih saya dah bercita-cita nak ikut patern yg ada dalam buku terbaru Pn. RJ...tapi bila dah siap, lain pulak jadinya...

Semalam saya balik kampung dgn anak-anak...mcm biasa usung kotak manik..mak yg menegok hanya menggeleng kepada....Ayah yg sebelum ni x pernah tanya pun buka mulut tengok saya tekun menikam baju...berapa hari hang jahit nak siap jd mcm nih?...tanyanya beliau...lalu saya jawab...3 kali sahur siap la yah...sambil tersenyum menggeleng lagi org tua saya...lantas mak menyampuk...berkat rezeki ni Yan, lps sahur org lain tiduq balik, hang bersengkang mata cari rezeki..mak pun x tidur lepas sahur...mak ngaji Quran, dapat 1 juzuk sementara nak tunggu subuh....sejuk hati dgr mak kata mcm tuh...Itu lah org tua saya...kepala serabut mcm mana pun kalau balik tengok muka mereka...luruh segala yang menyesakkan minda......tak payah cerita...mcm faham jer apa yg ada dalam kepala anak mereka yg sorang nih ...kawan-kawan....dari dlm bilik dah dgr dengkuran suami saya...bestkan ? tudiaaaaaa

Gambar x berapa clear...mamun lagi time shooting baju nih








Quote:
Kak Izan - Baju sendiri x sentuh lagi kak....pandang dari jauh jer...cam na nih..takut x sempat

Rozza - Saya memang kaki novel...seratus lebih novel kat rak atas tangga tu x termasuk yg org pinjam x pulang balik...itu dulu..sekarang layan manik pulak sampai 2-3 pagi mcm layan buku zaman dulu2....thanks Rozza singgah sini selalu

Jemme - Itulah gunanya kawan jem...kami buka posa kat kg semalam ngan mak dan ayah kami..semua kak2 dan abg balik..seronok tgk muka ceria mak ayah coz klu tak hanya kami yg blk berbuka dgn depa dua tetiap minggu...Lega rasa bila semua berkumpul mcm dulu balik...Kesian...buka posa dalam keta...Jitra time petang jgn dok tebiang masuk la jem (nama hampa)...Jem memanjang

Mira - TQ

Dana - Akak rasa baju akak x semeriah baju-baju yg akak jahitkan untuk org...kepenatan di tahap maksima...penat dalam segala hal...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net