Yashabeads Collection

By: Noraziyan Hj Abdul Aziz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 4-Dec-2009 15:39 Email | Share | Bookmark
Purple Lily for Farisya

 
 
 
 
Kurung pesak kali ni milik adik sepupu sebelah suami saya....tapi dah dianggap mcm adik sendiri..katanya baju ni nak dipakai untuk kenduri kawen kawan baik dia...seawal dapat kain ni hati dah rasa semacam...masyaAllah..lembeknya kain...mcm mana nak jahit nih.... kena pulak kat tangan mertua jahit guna teknik sendiri katanya nanti senang saya nak jahit...x payah letak kain gam...aduhai ibu mertuaku.....pastu adik pulak cakap nak kaler unggu n kelabu saja...aduhai..lagi satu masalah...5kali saya ulang alik ke kedai beli labuci..balik rumah jahit x kena2 juga macthing kaler...ada kaler yg saya nak buat..adik kata nak pepel jugak..last2 tawakal tu'alalallah...saya belasah jahit ikut warna yg dia suka...tataulah dia suka ka tak...harap2 sukalah yer...bhauj cam nak muntah cari labuci untuk Oja....pastu susah hati pulak kat bawah baju...jahit siap bila pakai dia senget tinggi rendah coz berat batu...buka balik jahit bagi balance.....hmm..mencabar sangat kali....banyak pulak saya bebel kali nih...lama x layan fp...agak bz dgn tempahan untuk kenduri kawen...so, sampai jumpa lagi...salamzzzzzzz










Quote:
Sheik - 10Q Sheik

Mira - 10Q

Pn. Rusita Jaafar - Semangat nih dah Pn. datang sini...TQ

Kak Nora - Terima kasih cikgu...

Juemell - Silalah copy....akak halalkan....

Oja - Cantik tu subjektif Oja...muka cantik hati x bersih pun x guna gak...bangga ada adik2 mcm aab dan yg lelain...kena jaga amanah nana suruh kami jaga ammi, abah dan hampa semua...semoga kita boleh bekerjasama lagi yer....TQuuuuuuu

Kak Sarimah - TQ kak ...

Kak Eeda - Akan kubuat jugak jambangan sari akak...cumel2 semuanya..tq


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net